Östersund nästa

Årets JSM fortsatte i lördags med stafett och avslutades sedan i söndags med jaktstart.
Stafetten blev inte så mycket att hänga i julgranen för vårat lag, men en sak var vi i alla fall bäst på och det var att fixa straffrundor :P Inte världens bästa merit kanske, men i brist på annat så ;)

I söndags var det som sagt jaktstart på fredagens distans så jag fick gå ut i ledning men tyvärr så lyckades jag inte förvalta de utgångsläget utan tappade till andra plats. Märta lyckades även hon att hålla sig kvar på pallen med sin andraplats och sen vet jag inte om det blev några fler pallplatser för Solle. Men många bra insatser ändå :) Och vädret kan man inte direkt klaga på. Plusgrader, vindstilla och klarblått med stekande sol. Jäklar va varmt de va ;)

Igår blev de bara en liten löptur och idag blev det lite skidor med skytte och även en sväng ner i slalombacken hanns med, kul de :) Tro alpinisterna va ganska imponerade, eller inte :P

På torsdag bär det vidare till Östersund för tävling fre-sön, och sen avslutas i alla fall min säsong :)


Inte Hallsta, men ungefär så bra väder var det på söndagen :P

Ha de gött!
//MJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0