Rapport

Ja mina vänner, bekanta och annat löst folk!
JVMs första tävling är avklarad.. distans var det på schemat! Fina spår, -5 grader, sol och en grymt bra publik!

Några fina framgånger fick vi, en nöjd Ingela på en 10de plats kanonérs bra!, Anna med ett person bästa skytte!! riktigt starkt på en 36de plats! och två inte allt för nöjda flickor och inte så mkt att hurra för, Marre i den äldre klassen på en 52a plats och jag själv i den yngre på en 59de plats! Men det kommer en dag imorn med nya möjligheter.. revansch! 


Kvällarna här består mest av skratt, lek, prat och mys! =)
Men nu har jag inget mer att säga för denna gång!

Gräv inte upp större sten än vad du kan bära
Hellre en pinne i röven än röven i en pinne!

Madeleine



Anna, Ingela, Jag


Anna


Marre


Ingela


Ingela, Jag, Åsa







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0