Marre ute på nya äventyr!

Idag har vi tränat på och tro det eller ej, det har blivit ganska mycket varmare härborta. Idag visade termometern endast på -22 på morgonen och det hann stiga många grader innan vi skulle sticka ut och träna. Så blev ett riktigt skönt och soligt pass i omkring -15.

Efter det hann vi inte göra så mycket mer annat än att äta innan vi satte oss på bussen till invigningen. En invigning som mest bestod av att vänta på att få marschera ut. Vi svenska tjejer hade lite kaxigt målat våra läppar röda och killarna fick sig en pussmun på vardera kind. Tufft!

Efter att vi marscherat ut, lyssnat på några tal och sedan tittat på en hel del fyrverkerier (som jag faktiskt såg ganska mycket av trots min fyrverkeri-skräck!) så var det dags för hemfärd igen med shuttle-bussarna. Enda problemet var väll egentligen att under fyrverkerierna så kom Mr. Bakåtvolt, fast eftersom hans identitet nu är fastställd av samtliga Svenskar så kan vi kalla honom vid hans riktiga namn.. Henrik Brovold fram och pratade med Marre efter att länge stått och spanat på henne.

Det ena ledde till det andra och medans vi andra åkte buss hem försvann marre ut på sina egna äventyr. Hon tog nämligen en romantisk promenad tillsammans med Henrik, och gentleman som han verkar vara följde han henne ändå till vårat hotell. Det börjar verka kärlek banne mig..

Marres kommentar till det hela var: Jag är inte bara i 7:e himlen, jag är i 8:onde!
Fortsättning följer..


är dom inte söta?

Hälsningar Ingela

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är svartsjuk.

2009-01-27 @ 22:21:06
Postat av: Anonym

han var ju ur gulllig!

2009-01-28 @ 19:06:53
Postat av: Anonym

Söt!

2009-01-28 @ 19:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0