Ett litet tillägg till det förra inlägget

Eftersom Marre så bra dikterade ihop det andra inlägget men glömde ta med lite skvaller så tänkte jag lägga till lite som jag tycker borde få finnas med.. Jonas och Tobbe får hålla för ögonen, resten kan fortsätta läsa!

För idag skymtades äntligen norrmännen, om än bara för en kort stund så hann Marre naturligtvis dit och prata, kvick som hon är.. Att hon dessutom lyckades göra det utan att jag märkte det är en ännu större prestation, men även om hon försöker kan hon inte undanhålla något för mig. Och när samtalet kom upp nu på kvällskvisten kom det mycket riktigt fram att hon minsann hunnit utbyta några rader med en viss Bakåtvolt, vad som sades är lite mer oklart men återkommer om det vid ett senare tillfälle. Och för er som vet historien om Mr. Bakåtvolt så kan jag tala om att Marre låg och kröp under skrivbordet under vårat samtal. Jaadu, det sägs ju att kärleken gör en knasig.. Men krypa under skrivbord?!

Mer information om Marres Norr-bagge kommer senare kan ni lita på!

Sovdags nu,
Ingela

Kommentarer
Postat av: monki mama

haahahhahaa, ja va säger man ;) kör hårt!

2009-01-26 @ 17:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0