Snart tillbaka igen!

Hej hopp allihopa! :)

Hoppas ni njuter av lovet och hinner vila upp er lite innan skolan drar igång igen.. Vill inte förstöra resten av lovet för er, Men är fakitskt inte så jätte länge kvar nu! Jag tycker det ska bli skönt att komma tillbaka, har hört att det är folk som redan börjat infinna sig där i väntan på det nya året. Men innan skolan drar igång igen ska vi ta oss ner till Torsby en sväng på Swe-Cup tävlingar och JVM-uttagningar och för många väntar också ett stopp i Åsarna och längd J-Cuper innan det är tillbaka till skolbänkarna som gäller.

Snart börjar ett nytt år också, och till och med ett nytt årtionde. Ska bli spännande att se vad det nya året har att bjuda oss på! Tror det kommer bli ett bra år, med bra träning och lyckade tävlingar och en hel del roliga påhitt..

Men nu ska jag bege mig ut och träna, termometern visar -15, känns som sommarvärme med tanke på att det är det varmaste vi haft på två veckor.. Så börjar kanske vänja mig lite vid kyla lagomt till Torsby som jag hörde ryktas om skulle bjuda på samma kalla väder iår.. BURR!


Overandout,
Pinglan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0