Nu är glada julen slut, slut, slut...

och verklighten har kommit i kapp en ordentligt. Det plingade till i mobilen och det väntade smset kom. Man hade förträngt det några dagar, verkligen varit ledig, men så var det dags igen. "I morgon är det ny period. Och det betyder: träningsdagboken ska vara i fylld".
Tror det var fler än jag som fick lite att göra...

Men julen har passerat och för egen del har den varit kanonbra med massor av julmat, julgodis ( äntligen!!! Efter några veckors uppehåll. Det här går jag inte med på fler gånger, Långberg!), julklappar ( vet inte hur jag lyckats vara så snäll...), mycket snö och mycket mys med min heltokiga släkt och familj. Kan säja att det verkligen var lite annorlunda tomtar som kom...

Snön har fallit tungt över solle och bara i natt kom det maaaaaaassor. Får hoppas att det blir fint och bra på Hallsta nu, har varit lite av en skicross-bana under jul:P

Året är snart slut och Gammelmormor ska ta och fundera ut lite bra nyårslöften. Tipsa gärna! Och kom i håg, nyårslöften är till för att brytas...;)

Snöpussar // Gammelmormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0