en sjuklings blogginlägg

idag ligger jag hemma i sängen med halsont, så får göra lite nytta och skriva mitt första blogginlägg här. blogg alltså, knepigt att riktigt veta vad man ska skriva en dag som denna
eftersom jag bara ligger hemma och lyssnar på P3, dricker te och knaprar strepsils.

annat är det för er andra som förmodligen laddar inför ett kombtest lite senare i eftermiddag.
så tänkte passa på att skicka en lycka till hälsning till er innan det är dags, kör hårt nu,
vill höra om många pers när jag kommer tillbaka!


men nu ska jag fixa något att äta, ciao!


Kommentarer
Postat av: pajis

krya på dig ingela! är dock bara 4st som kör kombtest, vi är ganska många krassliga just nu..

2008-10-21 @ 13:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0